aj min fot

Gårdagen
Igår var vi hos johan och chilla med lite folk:) Sedan gick jag vidare till mathilda. Där var det lite mer drag iaf, men ändå rätt lugnt tills polisen kom. Men det var när jag skulle hem som dom kom, men man blir så sur på dom som ringde bara för att dom inte kom in. Idioter!

Lördag

Har ont i foten som f*n! Jag trampade på en spik igår. Det var i hälen så jag kan bara gå på tå med den foten:(
Har slått i min armbåge också. Måste slått i riktigt hårt för jag är jätteöm och det gör ont bara jag böjer armen.
Klant är jag. Att jag alltid ska skada mig..

Snart åker jag ut till överby med mamma! Ska köpa mascara, puder, strumpbyxor, bh, skor och locktång.
När vi kommer hem måste jag städa mitt rum för vi ska ha visning på lägenheten imorn och efter det ska jag
åka till frida för vi ska ha lördagsmys , haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0