ajajajaj

Det blev ändrade planer. Jag åkte ut till överby med bror och hans kompis. Sen mötte jag Frida och ewelina!
Fick köpt en rouge och ett solpuder. Loreal har bäst solpuder!
Vi gick i några affärer lite snabbt och sen åt vi på max, eller frida och ewelina gjorde, sedan tog vi bussen hem!

Nu sitter jag här och har GÖRont i armen. Kan knappt röra den. Hoppas det inte blir värre imorgon, typ få feber eller något, för jag kan verkligen inte vara borta från skolan mer! Man missar så mycket och jag orkar aldrig ta igen. Menmen, ska bättra mig!


Jag är lite tråkig känner jag, så jag ska försöka ta mer bilder och lägga in.
Kanske inte så roligt med bara text.

Nu blir det kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0