FREDAG

Idag har jag lussat i skolan, samt haft en och en halv lektion, så det va chill!
Har varit på överby också. Fick köpt mig ett par skor och
ögonskugga.

Försöker få tag på någon som har fritidskort, jag ska nämligen till göteborg imorn men inte en jävel har ju!
Får leta vidare!

Var på siba och frågade om min dator, för den krånglar lite,och jag hade med mig den så tog dom den:( Jag trodde att dom hämtar den , inte att man kunde lämna in den där. Så jag hann liksom inte lägga över mina bilder till min andra dator. Så ni får en gammal gammal bild så länge tills jag tar nya bilder!

bild på Frida , Mela och jag för ungefär 2 år sen, fast det känns som det är mer? minns ej.
Det var den tiden när vi inte hade något liv, mer än bakning hos frida varje helg och
nintendo64.. haha


Nu ska jag fixa mig lite och sen dra till mela eller nån  :)
pussssheeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0