ja vad ska man säga

Jag vet att min header kanske inte är så rolig, mitt öga liksom.. men ska försöka fixa en ny snart:)
På mitt andra öga, haha nedå, skoja bara! Var somsagt hos min moster och åt förut, sedan gick jag
och träffade linnea! Satt bara och pratade o pratade. Det blir så när man så sällan ses, men det måste vi
ändra på!

Har en barndomskompis som jag nästan aldrig träffar nu för tiden. Saknar henne jättemycket!
Känns som jag inte vet något om henne längre och vi säger hela tiden att vi ska träffas ,men det blir aldrig av.
Förstår inte varför, hon bor inte ens långt i från mig. Vi umgås med helt olika folk, så det kan ju vara därför, men ändå! Vi kanske träffas en gång i månaden. Det är inte okej ! Men en sak är jag säker på och det är att vi kommer inte glida ifrån varandra helt, för så många år vi varit ''bästa kompisar''. 

haha älsk!

ellen lindbom♥


Kommentarer
Postat av: rebecca dden bästa

du är väldrigt fina ögon!

så headern är bra som den är vettu :)

2009-12-14 @ 21:19:35
URL: http://rebeccaberggsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0