myslördag

Nu är jag hemma! Fick köpt örhängen, bh, mascara, puder, toffsar, en liten sminkväska och en locktång. Men jag vet inte om jag ska behålla locktången, för jag vet inte om jag vill ha en volumaster istället. Får väl fundera på det tills imorgon.

Nu har jag sett idolerna live, woho;) Fast det var bara Rabih, Eddie, Tove, Mariette och Nicklas, tror det bara var dom.  Var tvungen att stanna och kolla lite inne på Etage, hehe. Lyssnade bara när Eddie och Rabih sjöng. Dom sjunger riktigt bra.

Nu blir det mat, sen storstädning, sen julmys och julbak med Mamma, Stefan, Caroline och Frida. Sen ikväll
ska jag äta mat hos frida och kolla på film och ha det riktigt mysigt:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0