Onsdag

Vi var 11 pers i klassen idag! Så går det när man tar grissprutan. Men vi hade iallafall inga riktiga lektioner, förutom i hemkunskapen, för då lagade jag mat till frida (köttbullar och klyftpotatis, om någon ville veta)haha.
Jag har ont i hela kroppen. Kan knappt röra mig. Tänkte först vara hemma , men jag är så duktig så jag gick till skolan iallfall, även fast jag knappt kan gå.

Idag ska jag bara ta det lugnt och plugga lite senare. Har omprov om första världskriget på torsdag. Historia är nog det tråkigaste ämnet jag vet.

woho en bild på mig, konstig bild.


Mina ben ser feta ut uppifrån, haha..
Nobel snart. Har lyckats köpa mig ett par klackskor.
Dock bara 5 cm hög klack, MEN DET RÄCKER!
Känner mig jättelång när jag har klack för jag är redan
1,75 typ. Köpte vanliga svarta, enkla på din sko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0