seeegt


Idag var jag hos min pappa en stund. Har inte varit uppe i strömslund på görlänge! Träffar inte pappsen så ofta men fick julklapp o vi kolla på film. Sedan åkte jag till Mela där Frida var och vi tog en promenix till willys sen hoppa vi på bussen och åkte till stan , sen sylte, sen till resecentrum. Fråga mig inte varför, det var kallt ute antagligen, haha! Sjukt kallt, så vi kände inte för att gå hem, så vi satt inne på rese i 40 min o väntade på bussen. Tråkigaste lördagen på länge, men med bästa sällskapet såklart!

 Jag har blivit en nattmänniska! Jag somnar inte förrän 4 eller senare varje kväll nu på lovet. Kan bara inte somna tidigare. Lyckad, ska upp tidigt imorn. Kl halv 11 går bussen mot överby. Då blir det lite shopping om jag hittar något:) asså jag har så tråkigt just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0