Tisdag


Idag slutade jag kl 2 men fick vänta i 35 min för vi skulle ha lucia träning.
Tycker det är sjukt tråkigt att lussa, men nu har jag ställt upp så. Jaja man dör inte.
Våran musiklärare är helt puckad. Hon glömmer av saker hela tiden. Och jag fick reda på
mitt betyg, fick G. Hon har ingen koll på vad man har gjort. Hon frågar oss vad vi har gjort och så
sätter hon betyget när vi sitter framför henne. Hade jag sagt att jag hade spelat upp en egen låt för henne
eller sjungt eller nåt så hade jag fått VG. Hon har ingen koll! Aja, hatar den kärringen.

Ikväll har jag varit med melis! Var först och solade sen hämtade vi min tröja som jag glömt hos en,
sen hem till mig och satt vid datorn. Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske se på någon film.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0