Tisdag

Kom nyss hem från skolan. Har tagit sprutan. Det var läskigt. Det gjorde ont för att jag spände mig så mycket. Jag hatar att ta sprutor. Men nu är ja iallafall vaccinerad! Får se om jag får ont i armen ikväll som alla säger att man får. Vissa känner väl ingenting och vissa får feber. Det är bättre än att få influensan.

Idag hade vi innebandyturnering och det var riktigt jobbigt. Kunde knappt andas ett tag och fick ont i hela kroppen. Kan det va sprutan som gör att man får ont i leder och sånt? Ingen aning, men såhär brukar det aldrig bli. Iallafall, det laget jag var med i vann såklart, haha nej men jag trodde verkligen inte vi skulle vinna, så det va kul:) fick ju en chokladbit iallafall;)

Om en stund åker jag ner till stan. Måste köpa smink, strumpbyxor och bh. Hoppas Mela orkar följa med mig.
Så tråkigt att åka själv. Men förstår om hon inte orkar. Jag orkar egentligen inte heller, är helt slut.
Men jag måste!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0