vetintevadjagskahasomrubrik

Västtrafik ska sluta med 100korten, så dåligt! För ett månadskort kostar 300:- elle va det va , för en månad, så istället köper jag ett fritidskort för 575:- som håller i 100 dagar. Mycket bättre!
Precis ätit kycklinggryta med ris och väntar på att min tjocka mamma ska komma hem så vi kan
åka till överby för jag ska lämna tillbaka skorna jag köpte, blev inte riktigt nöjd(a) Jag hittar verkligen
inga skor i trollhättan. Alla skor har typ 10 cm klack..Det vill ja icke ha! Är redan 1.75 och det räcker.
Kanske ska kolla på skor i göteborg istället om jag inte hittar några idag.


Haha hittade en gammal bild på mig och en bild på när jag hade navelpiercing.
Funderar på att göra det igen. Det är snyggt men ändå jobbigt att ha det.
Skötte det ju inte så bra så det blev jätteinfekterat. Det kommer nog göra
sviiinont nu, för jag har lite brosk kvar. Får se om jag gör det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0