seg

Är hur trött som helst, la mig i soffan direkt när jag kom hem och det känns som jag aldrig kommer orka gå upp. Usch, lång dag i skolan o allt, är helt slut. Fick också reda på att det kostar 3000 att laga min moped.. KUL. Jävla idioter som inte har egna grejer som måste pilla på andras.. Jaja, idag ska jag bara ta det lugnt, har kommit på att jag inte gjort några läxor på flera veckor, rätt skönt. Men har ändå lite ångest för svenskauppsatsen som ska vara klar om 2 veckor och jag har inte ens börjat.. På söndag ska jag börja, men det är så jobbigt att komma igång bara, men när jag väl tagit upp böckerna och börjat skriva så går det jättebra.. Men orkar aldrig ta tag i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0