Hejdå Meddo

Idag gick jag upp klockan 10. Så onödigt att sova bort hela dagen. Skulle ändå med bussen 1. Jag mela och frida åkte och kollade vilket tåg vi ska ta till örebro på torsdag. men vi väntar med att boka innan vi vet om tågen går. Jävla väder asså. Efter det så gick vi till meddo. När vi kom in satt det tre alkoholister där inne. När jag skulle öppna dörren till ett solarium så låg det en akloholist på golvet och typ skrek och smällde igen dörren framför mig. Blev hur rädd som helst, haha! Sen gick alla tre in i ett solarium och gömde oss haha. Mela solade men jag och frida hoppade det. Vi ville inte vara kvar där. Usch så äckligt. Ska sola på Sportlife i fortsättningen! Meddo är också bra, men på sportlife slipper man alkoholisterna! Idag blir det en lugn dag. Ska kanske träffa mela och frida lite senare:) orkar inte sitta hemma varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0