min dag

Idag har jag varit på överby med ellen, och lovisa var med en stund:) såg att jag hade 8 kronor på kortet efter jag köpt ett armband.. så det blev inte mycket shopping. Haha, det var väl inte tanken heller.Skulle egentligen inte ha med mig kortet alls. Men även om jag hade haft pengar så hade jag inte köpt några kläder. Men armbanden kostade bara 20 kr på ur&penn.. Menmen, satt på donken i en timma och tjötade och jag tjockade mig med en fet muffins, mums. Tur att jag ska träna imorn! Iallfall..har pluggat engelska nu men hemtentan har jag inte gjort klart. Den ska vara inlämnad imorgon. men jag ska ljuga och säga att mitt USB minne krånglade så att jag inte kunde lägga över arbetet på det. Så kan jag göra klart det i helgen:) om jag inte orkar göra det nu.. men tror inte det. Känner mig riktigt slarvig.. Tyskan skiter jag i.. aja


Den här filmen har premiär imorgon. Vill så gärna se den för den verkar grym! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0