orkar inte

nu har jag precis bakat nya negerbollar. Ska ha med mig en till skolan imorgon, haha. Gott att ha något när man gör prov;) Ska gå och lägga mig tidigt idag, för annars kommer jag sova imorgon och det kommer gå skit på provet, fast det lär det väl göra ändå. Läsförståelse är det värsta jag vet och har alltid haft svårt för det.  Våran lärare hade tydligen sett frågorna idag och hon sa att det var jättesvåra frågor och att vi kommer behöva varenda minut av tiden vi får... det låter ju underbart. Vill inte, orkar inte men det är tur att man sällan sänker sig på nationella, men därimot har man chansen att höja sig. Men jag är nöjd med mitt VG i svenska. Förstår inte hur jag kan ha VG, helt seriöst.. Har haft ig eller g på varenda läsförståelse test och andra grejer men sen lyckades jag få VG på en novell och då satte min lärare VG i betyget, haha underbart!

Den stora ska jag ta med till skolan imorgon och smaska på under provet, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0