Tisdag

Sitter här framför min dator och äter mackor. Ska snart iväg på ett ärende, sen ikväll runt 8 ska jag till Jennifer och äta tacos:) gottgott! Idag hade vi vårt första nationella prov i svenska.. Det var jättesvårt och jag hann inte ens skriva färdigt..Jag var verkligen jättekoncentrerad! Min lärare kommer inte se vad det står heller för jag var så stressad och ännu stressad blir man när många är klara och går. Så sitter man där kvar i klassrummet med några få och stressar ihjäl sig. Jag hade kommit halvvägs på sista frågan innan min lärare uppmanade mig om att det var en halv minut kvar av tiden. Så är väl inte så nöjd. Har alltid haft svårt för läsförståelse.. Menmen får väl börja läsa böcker, haha. Tror aldrig jag läst ut en bok i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0