felsms.com

Haha,sitter och skrattar åt dessa människor som råkat skicka sms till fel person, haha pinsamt läge.
länk-->felsms.com




Till:
Mamma
Sms: Haha, låg och onanerade typ halva natten :P Blev asa kåt efter att ha hört mamma och pappa ha sex ;) ville ha dig<3
Svar: Men fy! Sådant ska du inte hålla på med!

Förklaring: Eh eh eh..skulle skicka det till min pojkvän men som ni förstår hamnade det hos mamma istället ;$ sjukt pinsamt sen på morgonen när hon läst smset!



Till: Mamma
Sms: Ska du inte komma hem snart? Ligger förfan här uppe och väntar på dig.
Svar: Jag är hemma.

Förklaring: Nästa stund hör jag trappsteg och min morsa står i dörren. Gissa om jag skämdes. Morsan heter Annika och kontakten heter Amelia, så det vara bara att söka på A och trycka på ok. Men då gick det som det gick. Fick hitta på någon förklaring, antagligen en fånig en, om att jag var hungrid eller nåt och skickat flera sms men inga kommet fram. Gick åt helvete till sist :p



Till: Älskarinnans man
Sms: Jag skulle vilja slicka dig först sen knulla dig på inne på mitt kontor igen. Ses vi i morgon
Svar: Det är lugnt. du kan ta henne. Hon har visat att hon är inte den frun jag trodde. Jag vill inte ha henne längre.

Förklaring: Skickade till min älskarinnas man. Hon jobbar där jag jobbar. Mannen tog det rätt coolt måste jag säga. Anledningen till att jag kan hans nummer är att jag lagt in det på telefonen för att ifall han kommer på oss och vill ringa mig så vet jag att jag inte skall svara


Till: Mamma
Sms: Du, bby Jag vill slicka din blöta fitta nu. Fan vad jag är kåt. Kan låna morsans dildo igen ?
Svar: Vad är det du säger?

Förklaring: Skulle skicka till min tjej, då jag tryckte lite för snabbt :/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0