Fredag

Direkt efter skolan gick jag mela och jennifer till sportlife, sen har jag bara varit hemma och ätit, duschat, fixat mig, m.m.  Om en stund ska jag hem till min bror som flyttat in i sin lägenhet idag. Ska titta lite hur det ser ut och så:) Annars vet jag inte vad som händer ikväll. Kanske åker till mela och jennifer, får se:)

Gammal bild på mig och pappas katt Sigge. Vill så gärna ha en katt. Men mamma är verkligen emot katter. Plus att hon säger att viktor inte tål, men hallå? han har precis flyttat härifrån. ...Men då säger hon att han inte kan komma och hälsa på om vi har katt.. Jaja, får väl vänta tills jag flyttar hemifrån. Fick nyss reda på att mormor ska köpa hund imorgon, haha och jag ska följa med och hämta den eller kolla på den eller vad det nu var. söttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0