Gårdagen

Först var vi hemma hos Jennifer och åt middag och sånt. Vi visste inte vart vi skulle först, vi kunde inte bestämma oss, haha. Men till slut kunde vi komma in på en fest i Stavre. På min gata, höhö. Så jag och tjejerna gick hem till mig och drack lite och tjöta, sen drog vi till festen. Det var väl helt okej. Sen gick vi till stan och kolla fyrverkerierna. Trodde jag skulle avlida, så sjukligt kallt ute. Vi gick iaf hem till Joel och värmde oss. Sedan promenerade vi till sandhem. Frida mela hanna och jennifer skulle hem så jag gick också hem. När jag kom hem var viktor och robin hemma och dom fick med mig till en fest i egna hem. Kom hem halv 4 och somnade lite efter 5. Men det var en riktigt bra nyår och hoppas detta året blir bättre än 09!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0