härliga måndag.

Nu är det måndag igen, ny vecka! Vi hade två håltimmar och det var riktigt skönt! Slapp biologin och sen agneta livgrens lektion! Det är hon som gör att jag hatar tyskalektionerna. Usch vilken tråkig människa. Aja, sket i träningen idag, för ingen kunde köra mig och min cykelnyckel är borta:( Nu kan jag passa på att plugga lite. Det ämnet jag hatar mest just nu är syslöjden. För vi broderar och jag hatar att brodera hemme, men jag måste göra det om jag ska bli klar och få betyg. Och brodera är nog det tråkigaste jag vet..! Nu har min blogg blivit sådär skittråkig utan bilder. Men vet inte vad jag ska ha för bilder liksoooom, men aja, ska bli bättre snart. Ikväll ska jag söka in vilket gymnasie jag ska gå! Förstahandsvalet blir media på ljud och bildskolan:) andraval vet jag faktiskt inte längre. Hoppas verkligen jag kommer in. Måste plugga som fan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0