KLANTIG, var ordet!

 Vet inte hur många gånger jag skadat mig under min uppväxt. På sommaren när man var liten, kom alltid hem med skrapsår. Är äver klantig än idag. Har stukat nästan alla mina tår förutom 3 typ. På dagis när jag var 6 år gammal bröt jag handleden. När jag var runt 8 ramlade jag på vattenpalatsen och skar mig på innerlåret så jag fick sy och hemma på gården cyklade jag med en walkie talkie i handen rakt på ett gupp och ramlade och skrapade upp hela magen, benen, armarna och ansiktet. För drygt ett år sen skulle jag skära bröd och slant med brödkniven så jag skar av 2 nerver på ringfingret, fick operera, haha vet det låter knäppt. Fick ha gips i 3 veckor. Minns hur mycket det blödde. När jag kom hem från sjukhuset så var det blodstänk ända upp på skåpen och massa blod på golvet och på diskbänken. Det såg ut som ett mord. För ungefär ett år sen, inte riktigt men iallafall. Jag skulle skynda mig till bussen, sprang igenom skogen, snubblade på något och flög ut på gatan och skrapa upp handen. Är fortfarande öm. Herregud, hoppas det dröjer länge innan nästa olycka.
Ärret från när jag ramla på vattenpalatset.
Har bild på dom senaste händelserna men har tappat bort dom:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0