sick

Precis kollat på en film. Alive, gammal film, men rätt bra. Verklighetsbaserad är den också. Imorgon blir det ingen skola för mig iallafall! Känner mig inte riktigt frisk. Har jätteont i halsen och mitt huvud sprängs när som helst känns det som. Usch, mår inte alls bra. Ska nog hoppa i säng snart.

Jag får typ panik när det gäller gymnasieval. Jag har ingen aning om vad jag vill gå. Först funderade jag på designprogrammet på folkuniversitetet men nu vill jag gå media på ljud o bildskolan. Men jag kommer säkert ändra mig snart igen. Det är verkligen svårt. Den 14:e ska jag mela och jennifer gå på öppet hus på ljudobildskolan så får vi se hur det är och så.Men det blir säkert bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0