Sunday

I morse vaknade jag halv 9 av mitt larm som gick, för jag skulle nämligen åka till IKEA med mamma , mormor och viktor och handla grejer till viktors lägenhet. Han flyttar första februari. Det kommer bli skönt , men ändå lite tråkigt. Kommer sakna filmkvällarna i hans ''chilliga'' rum. Menmen, det var jättekul att handla grejer. Vi plockade på oss 2 fulla vagnar. Dyrt blev det, mohaha, längtar tills jag flyttar hemifrån... Jag fick också lite grejer av mamma. Fick nytt påslakan, en filt och doftljus. Vi åkte hem runt 4 och sen blev det sportlife med Mela och Jennifer. Det är skönt att komma igång igen! Nu ska jag äta och sen duscha. Hörs senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0