Tisdag

Den här dagen har varit riktigt chill! Hade ingen idrott för istället kollade vi på en film om anabola. Sedan hade vi Svenska och vi gick igenom det kommande nationella provet och sen så grejjade vi lite med beställningen av våra klasströjor! Kommer bli awesome. Efter skolan åkte jag och solade och sedan tog jag bussen hem och väntade på mamma. När hon kom hem åkte vi ut till överby och jag köpte ett par jeans:) Ikväll ska jag bara ta det lugnt,  duscha och fixa mina naglar och så. Kanske ska till jennifer och frida och chilla där en stund. Imorgon ska alla 9:or till Göteborgsoperan.Längtar! Ska vara i skolan kvart i 2 för bussen går kl 2. När vi kommer fram i gbg har vi fritid till kl 6 för då ska vi samlas och sen kolla på musical. Dagen efter är vi lediga också, så skönt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0