Onsdag

Trött som vanligt. Slutade skolan kl 2 för våran sista lektion var inställd, annars hade vi slutat halv 4 så det var riktigt skönt. Efter skolan gick jag, jennifer och mela hem till jennifer och åt och sen drog vi till överby kl 3. Hittade lite kläder så nu har jag inga pengar kvar:( Men som tur är får jag barnbidraget snart! Imorn sista lektionen ska våran klass dra till stenbacken och åka pulka, sedan drar jag och mela till gymmet:)
Har två läxor till imorn, men glömde alla böcker hemma.. Blir så arg på mig själv. Jag måste verkligen kämpa för mina betyg, men det är så svårt. Vi har också fått en hem-tenta. 27 frågor och det blir ungefär ett A4a eller två för 2 frågor, så fatta hur mycket vi måste skriva då. Det är helt sjukt! Jag tror inte att våran lärare har tänkt till riktigt. Orkar verkligen inte.

Nu måste jag hoppa in i duschen
pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0