trötttt

Sitter i min säng och latar mig framför datorn. Ska snart fixa mig lite. Jag e typ astrött idag. Jag ramlade nästan av stolen på engelskan förut för jag var så trött, haha! Härligt med fredag imorn, och helg. Vill sluta skolan nu. Känns som det är en evighet kvar. Ser bara massa jobbiga nationella prov framför mig, usch. Men har även roliga saker att se fram emot. Nu i januari ska vi till göteborg med alla nior. (göteborgsoperan), sen ska jag Mela Frida och Jennifer åka till borås och typ chilla, haha, och sen örebro med Mela och Frida i februari och bo på hotell. Man får se till att göra massa roliga saker nu innan sommarlovet så går det fortare, för då har man alltid något att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: ..

hihi

2010-01-19 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0