ÄNTLIGEN

Mitt internet har inte funkat på min bärbara, och jag har inte orkat vara inne på min andra dator för den är fruktansvärt seg. Men i helgen har jag varit med mina tjejkompisar och bara tagit det lugnt. Igår va vi hemma hos frida och kollade på melodifestivalen och jag är väldigt besviken. Visst, anna är jättebra och så, men hon kommer inte komma ett dugg långt i eurovision.. Jag tycker att Darin skulle vinna, lätt! Sen eric eller Salem. Eric är inte dåligt snygg heller, åh herre! Darin också, har inte tyckt det förr.. Men drunknar i hans ögon, haha! Aja, idag har jag bara varit hemma, tog en liten promenix. Runt 7 tiden gick jag hem till min bror och kollade på en film. Sjukt bra film!

Och ja, jag är en film-människa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0