onsdag

Sitter här hemma. Har pluggat lite fysik för imorgon har vi läxförhör. Ska snart plugga lite religon.. Har prov på islam på fredag, kul..Aja nationella i engelska gick väl hyfsat bra ändå. Känder helt okej! Dagen gick rätt fort. Hade nationella från 8.40 till klockan 10. Sen rast en halvtimma och sen teknik i 30 min och vi satt bara och snackade. Sen hade vi lunch och sen matte och sen drog vi till biblioteket och lånade böcker till ett skolarbete. Efter det gick jag och tjejerna och tog en fika på espresso house. Tog en chailatte och snackade en stund sedan fick jag och mela sjukts upp till skoftebyn för att hämta två cyklar som blivit lagade så vi cyklade hem dom. Det var rätt skönt ute faktiskt. Nu är det bara torsdag kvar sen är det fredag och helgt! Åh vad jag längtar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0