tisdag

Sitter här och lyssnar på musik i köket samtidigt som jag lagar mat! Proven  idag gick inte så bra.. Första delen gick någorlunda bra, men det var bara läsförståelsen. Hörförståelsen gick det mycket sämre på. Menmen, Förhoppningsvis sänker jag mig inte i ämnet. Idag ska jag och mamma på en visning klockan 6. Ska evetuellt flytta. När jag kommer hem sen så ska jag baka. För på tisdagar så har vi ju börjat med fika, men idag hade vi nationella så jag och mela ska baka till imorgon istället, och jag är så söt och bakar rulltårta som lilla frida tål. Får baka två stycker eftersom vi är 23 i klassen, tror ja? Men det blir chokladrulltårta med smörkräm, mmums:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

din lille söötnos

2010-03-16 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0