träning och plugg



Måndag, lika segt och tråkigt som vanligt.. Men vädret gör mig iallafall glad:) Nu är våren på väg, men det kommer ta ett bra tag innan all snö försvinner.. Om en halvtimma/timma åker jag och mamma till sportlife! Det blir endast bandet idag, med andra ord fettförbränning! Kan behövas.. har träningsvärk i magen sen igår. Kände det när jag reste mig upp ur sängen i morse. Det gör till och med ont när jag skrattar.. När jag kommer hem sen så blir det massa plugg! Enligt mina planer ska jag plugga till matteprov och tyskaprov. Ska även brodera klart min brodering.. Samt läsa klart en bok på engelska.. suck. menmen, det är sånt som bara måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0