Dålig uppdatering!

jag har inte fått tillbaka min dator än, så har använt mig av min gamla dator och den är seg, och nu använder jag en minidator som har sjukt små tangenter, rätt jobbigt att skriva, så har inte haft lust att blogga, men till helgen eller efter helgen kommer det bli bättre bloggning. Idag är det iallafall fredag, hur skönt som helst :):):) Sprang 2 km med klassen för en stund sen och jag trodde jag skulle dö.. Kom iallfall in på 9.30 min. Är fortfarande helt död, min hals, usch, det bränner och mina ben viker sig när jag går. Ska hoppa in i duschen och sen göra iordning mig ifall något händer ikväll , vet ingenting än, men kommer nog bli en lugnt fredagkväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0